Cause è Soluzioni per a Difficoltà di Disassembling Drill Pipe of Horizontal Directional Drill

In u prucessu di backdragging è reaming di Foratura direzionale orizzontale,spessu accade chì u pipa di perforazione hè difficiule di disassemble, chì porta à u ritardu di u periodu di custruzzione.Allora chì sò i causi è e suluzioni per u disassemblamentu difficiule di pipa di perforazione?

15

Cause:

Deviazione di l'angolo di perforazione di u tubu di perforazione

IIn u stadiu preparatoriu, l'operatore hà fiascatu à aghjustà l'Angle di u quadru di drill in una manera puntuale è precisa, risultatu in a deviazione di l'Angle di penetrazione trà u corpu di u drill rig è u drill pipe, risultatu in a diffarenza di u drill. centru trà i corpi di l'ettu di fronte è posteriore è u tubu di perforazione tenutu.In u prucessu di perforazione è rimorchiu, a forza anormale nantu à u filu di cunnessione di u tubu di perforazione provoca danni anormali di u filu di cunnessione.

Foratura rapida

Duranti u prucessu di custruzzione, a vitezza di perforazione è di ritirata di a perforazione hè troppu veloce, chì aumenta a pressione di rotazione di u tubu di perforazione è u torque di rotazione di u tubu di perforazione oltre u torque di rotazione massima, risultannu in danni anormali à u filu di cunnessione. di u drill pipe.

Pipa di perforazione di mala qualità

Verificate i tubi di perforazione chì sò difficiuli di disassemble in u situ di custruzzione.Se i filamenti di cunnessione di sti tubi di perforazione sò danati è deformati, significa chì a forza di i filamenti di cunnessione di i tubi di perforazione ùn hè micca abbastanza.

 

Soluzioni:

Scelta curretta di pipa di perforazione

Quandu si cunfigurà a pipa di perforazione per a piattaforma di perforazione direzionale, u pipa di perforazione deve esse sceltu raghjone secondu e cundizioni di a terra, è u torque rotazionale di a pipa di perforazione deve esse strettamente cuntrullata.

 

Operate a macchina currettamente

Durante a perforazione di pipeline / pullback custruzzione di u drilling rig, a vitezza di propulsione di a testa putenza deve esse rallentatu apprupriatu.

L'operatori duveranu esse furmatu per evità un torque rotativu eccessivo di l'attrezzatura di perforazione per via di l'ignoranza di a piattaforma di perforazione è di a geologia di a custruzzione, chì causanu danni è deformazione di i fili di cunnessione di u tubu di perforazione.

Metudu di disassemblamentu di u tubu di perforazione

Quandu si disassemble u drill pipe, prima utilizate u viziu per u disassemblamentu di rutina.Dopu avè tenutu 2 ~ 4 drill pipes in a vizia, verificate se i denti sò purtati.Sè purtatu, rimpiazzà i denti in tempu.

Quandu u drill pipe hè particularmente difficiuli di disassemble, u vise clamps u drill pipe più di 2 volte, è a superficia di a parte di drill pipe clamping hè troppu purtata, u disassemblamentu deve esse firmatu immediatamente.Aduprate a fiamma di l'acetilene d'ossigenu per coce a parte di cunnessione filettata di u pipa di perforazione, o utilizate un martellu per vibrate a parte di cunnessione filettata di u tubu di perforazione per disassemble.

Se u pipa di perforazione ùn pò micca esse disassemblatu da u metudu sopra, solu u metudu di sollievu di pressione pò esse usatu.U metudu specificu hè: aduprate u tagliu di gasu per cutà una incisione triangulare nantu à l'estremità di u filu internu di u drill pipe per liberà a forza di stringhje, è poi u drill pipe pò esse disassemblatu.Tuttavia, per via di u prezzu altu di u pipa di perforazione, u metudu di rilievu di pressione cut-out pò rende difficiule di riparà u pipa di perforazione cut, cusì stu metudu deve esse usatu cun prudenza.

Semu un fornitore di machini di custruzzione, sè site interessatu à i nostri prudutti, ùn esitate miccacuntatta ci!

Tel: +86 771 5349860

Indirizzu: No.223, Xingguang Avenue, Nanning, Guangxi, 530031, China


Tempu di post: Jul-05-2022