Ottu Cunsiglii di Custruzzione per a Rotary Drilling Rig

https://www.gookma.com/rotary-drilling-rig/

1. A causa di u pesu pisanti di l'equipaggiu di perforazione rotativa, u situ di custruzzione deve esse pianu, spaziosu, è avè una certa durezza per evità l'attrezzatura affondata.
 
2. Verificate s'ellu u strumentu drill hà purtatu denti latu durante a custruzzione.Se u drill ùn hè micca chjusu, riparà in u tempu.
 
3. In u primu grouting, inject u fangu verticalmente in u centru di u pirtusu di pile per impediscenu chì u fangu sguassate fora di u fondu longu u muru di a casing è allentà a terra à u fondu di u casing.
 
4. A causa di a perforazione prufonda di a capa di argilla, hè faciule per causà necking.Durante a perforazione, a prufundità di perforazione deve esse strettamente verificata.
 
5. Sicondu diverse cundizioni geologica, a gestione di fangu deve esse rinfurzata in u prucessu di custruzzione per assicurà strettamente a qualità di fangu è u sustegnu di u muru di fangu.
 
6. Per furmazioni cù una dimensione di particella menu di 100 mm, i buckets di perforazione tradiziunali ponu esse utilizati per a perforazione di a terra.Quandu a perforazione, fate attenzione à a perforazione è a scaricamentu di a terra dopu chì u bucket hè pienu; Quandu a perforazione hè dolce, deve esse usatu un angolo di tagliu più chjucu. per forà formazioni duri; Quandu u stratu lucale cuntene grossi ciottoli cù un diametru di 100 mm ~ 200 mm, una sola lama di fondu cù una grande apertura deve esse perforata, o sfracicata cù un trapanu prima di perforazione; Quandu si usa rocce cù un diametru di più di 200 mm. o aduprendu sonde più grande nantu à u muru di u pirtusu, una perforazione di petra cilindrica o una perforazione anulare deve esse usata, prima tagliate u conu da u muru di u pirtusu è poi pigliate fora.
 
7. Quandu scontru un terrenu duru, per accelerà a vitezza di perforazione, pudete drillà un picculu pirtusu prima di perforazione.
 
8. Per impediscenu chì u pirtusu sia inclinatu è sopra à scavà, allineate a pusizioni di u pirtusu quandu u perforatore, è hè megliu per scaricà a terra in u situ.

Cuntattateci per sapè di piùimpianti di perforazione rotanti!

Tel: +86 771 5349860

E-mail:info@gookma.com

https://www.gookma.com/

Indirizzu: No.223, Xingguang Avenue, Nanning, Guangxi, 530031, China


Tempu di Postu: Aug-03-2022