Rig di perforazione direzionale orizzontale: Chì sò i benefici?

https://www.gookma.com/horizontal-directional-drill/

 

 

Features:

  • Nisun ostaculu à u trafficu, nè danni à u spaziu verde, a vegetazione è l'edificazioni, nè impattu in a vita normale di i residenti.
  • Attrezzatura moderna di traversata, alta precisione di traversata, faciule d'aghjustà a direzzione di posa è a prufundità di sepultura.
  • A prufundità intarrata di a reta di tubi urbani hè generalmente finu à 3 metri sottu, è quandu attraversà u fiumu, a prufundità intarrata generale hè 9-18 metri sottu à u lettu di u fiume.
  • Nisuna operazione sopra o sottu à l'acqua, chì ùn affetterà micca a navigazione di u fiumu, è ùn dannarà micca e dighe è e strutture di u lettu di u fiumu in i dui lati di u fiume.
  • Accessu rapidu à u situ, u situ di custruzzione pò esse aghjustatu in modu flexible.

 

Precauzioni:

  • Prima di l'opera di perforazione direzionale horizontale, verificate l'autostabilità di l'attraversamentu di u stratu per prevene a subsidenza di a terra causata da a diversione di forma di buchi.
  • Verificate a compattezza di u stratu di terra è selezziunate a pressione di fangu approprita per prevene a fuga di fangu.
  • Eliminate u fangu di scarti per evità a contaminazione ambientale.
  • Quandu uimpianto di perforazione direzionale orizzontalehè travagliatu, s'ellu ci vole à attraversà una diga di fiume impurtante, attenti à impedisce l'impattu negativu di u fangu nantu à a presa.
  • S'ellu travaglia in l'area induve u stratu di roccia cambia assai, hè necessariu aduttà diverse velocità di perforazione per diversi strati di roccia molle è dura per impediscenu l'aumentu è a caduta di u foru di sonda è formate fori di piattaforma staggered.

 

Zona d'applicazione è vantaghji:

A tecnulugia di custruzzione Trenchless hè largamente usata in a stallazione di trenchless di tubi di fornitura d'acqua sotterranea urbana è di drenaje, gasodu naturali è oleoducti, cavi di cumunicazione è altre pipeline.Pò attraversà strade, ferrovie, ponti, muntagne, fiumi, stretti è qualsiasi edifiziu in terra.L'usu di sta tecnulugia in a custruzzione pò salvà una grande quantità di costi di espropriazione di terra è di demolizione, riduce a contaminazione ambientale è u bloccu stradale, è hà vantaghji ecunomichi è suciali significativi.

Gookma Technology Industry Company Limitedhè una impresa di alta tecnulugia è un fabricatore di puntaperforatrice direzionale orizzontalein Cina.

Sò benvenuticuntattuGookmaper più inchiesta!

 


Tempu di Postu: 21-Nov-2022