Cumu sceglie un bracciu di estensione di l'escavatore cun prudenza?

https://www.gookma.com/hydraulic-excavator/

UescavatoreU bracciu di estensione hè un inseme di dispositivi di travagliu frontali di l'escavatore appositamente pensati è fabbricati secondu e cundizioni di travagliu per espansione a gamma di travagliu di l'escavatore.A parte di cunnessione deve strettamente cunfurmà cù a dimensione di cunnessione di l'escavatore originale, in modu di facilità l'installazione è l'usu di l'equipaggiu.

 

U bracciu allargatu hè divisu in u bracciu allargatu di l'escavatore in dui fasi è u bracciu allargatu di l'escavatore in trè fasi.U bracciu allargatu di l'escavatore in dui fasi pò esse allargatu à (13-26) metri, chì hè principarmenti adattatu per fundazioni di terra, taglii profondi, è operazioni di dragaggio di longa distanza è di scavi di fangu.U bracciu allargatu di l'escavatore in trè fasi pò esse allargatu à (16-32) metri, chì hè principalmente adattatu per u dismantling di edifici alti è altri prughjetti.

 

Note di custruzzione di l'escavatore à bracciu longu:

 1. Quandu l'excavatore gira, deve esse 0,5 m sopra a terra.

2. Quandu u bucket hè inseritu in u mira di u travagliu, ùn colpite micca vigorosamente, nè camminate o rotate.

3. Quandu u muvimentu di u pistone di u cilindru idraulicu ùn pò micca ghjunghje à a fine di u colpu, deve esse mantene una corta distanza sicura.

4. Ùn alzà micca l'uggetti di pesu cù braccia longu.

5. Quandu opera in terra rocciosa, ùn inserisci micca direttamente.Hè suppostu esse l'inversu.

6. Aduprate un bucket chì hè adattatu per a capacità di scavà, è ùn aduprate micca un bucket eccessivu o carricu, chì affetta direttamente a vita di serviziu di l'excavatore è u bracciu di estensione.

 

Gookma Technology Industry Company Limitedhè una impresa di alta tecnulugia è un fabricatore di puntaescavatore, betoniera, pompa di béton èimpianto di perforazione rotativuin Cina.

Sò benvenuticuntattuGookmaper più inchiesta!

 


Tempu di Postu: 14-Mar-2023