Cumu mantene a macchina di l'escavatore in i ghjorni di pioggia

A staghjoni di e piogge vene cù l'estiu.A piova piovana pruducia puddles, bogs è ancu inundazioni, chì farà l'ambienti di travagliu di a macchina escavatrice aspra è cumplicata.In più, a pioggia arrughjerà e parti è causarà danni à a macchina.Per mantene a macchina megliu è fà creà a produtividade massima in i ghjorni di pioggia, i seguenti linee guida deve esse amparate è ricurdatu.

Cumu mantene l'escavatore Mach1

1.Cleaning in tempu
Quandu si tratta di piova, deve esse pulita in tempu.

2.Paint superficia
I cumpunenti acidi in a pioggia anu un effettu corrosivu nantu à a superficia di pittura di l'escavatore.In a stagione di piovosa, hè megliu dà à l'excavatore un finitu di pittura in anticipu.Pruvate di riapplicà u grassu à e zone chì deve esse lubricate per prevene a corrosione è l'usura.

3.Lubricazione
Dopu chì a macchina hè guardata per un bellu pezzu, u grassu nantu à a barra di pistone deve esse sguassatu, è tutte e parte deve esse pienu di grassu.Mantene u dispusitivu di travagliu seccu è pulitu quandu a macchina hè parcheggiata, per evità a ruggine è rende a macchina inefficiente.

4.Chassis
Se ùn hè micca pulita in u tempu in i ghjorni chiusi, alcuni spazii nantu à a parte sottu di l'escavatore sò prubabilmente accumulà fangu.U chassis di l'excavatore hè più propensu à l'oxidazione è a macchie, è a cunchiglia di a rota pò ancu esse liberata è perforata.Per quessa, hè necessariu scuzzulate u tarrenu da u camion di supportu unilaterale, pulisce u chassis per prevene a corrosione, verificate se i viti sò allentati, è pulisce u locu induve ci hè acqua in tempu per impedisce a corrosione di e parti di l'escavatore. affettendu u rendiment di u travagliu.

5.Motore:
In i ghjorni piovosi, s'ellu avete prublemi cù u mutore chì ùn si mette micca, qualchì volta hè debbule ancu s'ellu si mette à pena.A causa più prubabile di stu prublema hè a fuga elettrica per via di l'umidità in u sistema di accensione è a perdita di a funzione di ignizione normale.
Una volta chì si trova chì u sistema di accensione hè poviru è u rendiment di u mutore hè degradatu per via di l'umidità di u sistema di accensione, hè megliu asciucà u filatu elettricu in l'internu è fora di a centralina cù una spugna di carta secca o un pannu seccu, è poi spray. u dessicante cù un spray dessicante speciale.Nantu à i coperchi di i distributori, i connettori di a batteria, i connettori di linea, e linee d'alta tensione, etc., u mutore pò esse avviatu dopu un periudu di tempu.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022