Cumu mantene a piattaforma di perforazione direzionale horizontale in l'estiu?

U mantenimentu regulare di i rigs di perforazione in l'estiu pò riduce u fallimentu di a macchina è i costi di mantenimentu, migliurà l'efficienza di u travagliu è i benefici ecunomichi.Allora chì aspetti duvemu principià à mantene ?

 

12

 

 

Requisiti generali per u mantenimentu di a piattaforma di perforazione

Mantene uimpianto di perforazione direzionale orizzontalepulita.Dopu chì ogni prughjettu hè finitu, l'attrezzatura di perforazione direzionale horizontale è l'arnesi di perforazione deve esse pulite bè per sguassà fangu, terra, grassu è altri detriti, chì ponu riduce a ruggine nantu à a superficia di a perforazione è facilità l'ispezione di diversi cumpunenti.

 

Mantenimentu è lubricazione di i cumpunenti principali

Mantenimentu di u sistema di rinfrescante

A temperatura alta in l'estiu pò facilmente purtà à a temperatura di l'acqua di u mutore
Cunsiglii di prutezzione:
1. Mantene u coolant in u tank di rinfrescante è u radiatore à u livellu propiu;
2. Cunfirmà chì a tappa di u radiatore hè in bona cundizione di travagliu, è, se ne necessariu, rimpiazzà a tappa di u radiatore;
3. Pulite i sundries nantu à u radiatore è u mutore ogni ghjornu;
4. Cunfirmà chì u cinturione di fan hè in bona cundizione di travagliu è rimpiazzà si ne necessariu.

Mantenimentu di u filtru
A funzione di l'elementu di filtru hè di filtrà impurità in u circuitu di l'oliu o di u circuitu di gasu, impediscendu chì l'impurità invada u sistema è causendu fallimentu;aduprà elementi di filtru puri chì risponde à i bisogni di a macchina;Diversi elementi di filtru deve esse rimpiazzati regularmente secondu i requisiti di u manuale di operazione è mantenimentu.Quandu si rimpiazza l'elementu di filtru, deve esse verificatu.S'ellu ci hè un metallu attaccatu à l'elementu di filtru anticu, se si trovanu particelle metalliche, e misure di migliuramentu deve esse pigliatu in u tempu.

Mantenimentu di u sistema di fangu
A causa di l'entrata à longu andà di fangu in l'articulazione rotativa per u fangu, hè faciule per u fangu è a sabbia per entra in i sigilli o cuscinetti pertinenti, è dannu i sigilli è i cuscinetti pertinenti.Dunque, l'articulazione rotativa deve esse disassemblata è lavata ogni duie simane.A pompa di fangu si trova nantu à l'esternu di u cappucciu in tuttu.Hè necessariu di prutezzione di i sigilli.Pulite regularmente u fangu nantu à a superficia di a pompa di fangu, verificate se l'oliu di gearbox in u gearbox hè emulsionatu, è rimpiazzà regularmente.A pompa di fangu è u fangu in u pipeline deve esse sguassate per un arrestu longu.

Lubricazione / ispezione di diversi olii
1. Hè calda è chiuvuta in l'estiu, per quessa, hè necessariu di realizà a lubricazione è u mantenimentu di i cumpunenti chjave à tempu per evità a lubricazione insufficiente;
2. Prestate attenzione à a prutezzione di a pioggia per prevene u sistema elettricu, u sistema di u mutore è u fallimentu di u sistema idraulicu causatu da a pioggia prolongata;
3. Verificate l'oliu idraulicu è l'oliu d'ingranaggio prima di inizià a macchina per evitari u prublema di emulsificazione d'oliu causata da u backflow di l'acqua di piovana.

 

Semu un fornitore dimachini di custruzzione, Se site interessatu à i nostri prudutti, ùn esitate miccacuntatta ci!

Tel: +86 771 5349860

E-mail:info@gookma.com

https://www.gookma.com/

Indirizzu: No.223, Xingguang Avenue, Nanning, Guangxi, 530031, China


Tempu di post: Jul-28-2022