Disegnu ottimale di u Meccanismu di Luffing per a piattaforma di perforazione rotativa Gookma

Disegnu ottimale di u Meccanismu di Luffing per a piattaforma di perforazione rotativa Gookma

Disegnu ottimale di Luffing Mech1

Guida:

L'essenza di u disignu ottimali di Gookma per u mecanismu di luffing di a perforatrice rotativa hè di selezziunà i valori variabili di cuncepimentu sottu certi limiti.Fate chì u valore di a funzione objetiva righjunghji u minimu (minimu).U disignu di ottimisazione include principalmente i seguenti trè aspetti:

1.Tecniche di mudellu per i prublemi di cuncepimentu ottimali
Cumu astrattu un prublema di cuncepimentu attuale in un prublema di cuncepimentu ottimale è stabilisce un mudellu matematicu di cuncepimentu ottimale chì risponde à i requisiti di cuncepimentu attuale hè un prublema estremamente criticu per i sistemi di perforazione rotativa cumplessi.
U disignu ottimali di a perforazione rotativa include principalmente u disignu ottimali di a cinematica è a dinamica di u mecanismu, u disignu ottimali di i paràmetri strutturali, è u disignu ottimali di i cumpunenti di a perforazione rotativa.

2. Tecniche di risolve i prublemi di cuncepimentu di uttimizamentu
A maiò parte di i prublemi di ottimisazione di a perforazione rotativa sò prublemi di prugrammazione non lineari limitati, è i metudi di risolve tradiziunali includenu principalmente u metudu di direzzione aleatoria, u metudu di forma composta, u metudu di direzzione fattibile è u metudu di funzione di penalità.
L'algoritmu geneticu hè un algoritmu di ricerca aleatoriu basatu nantu à a selezzione naturale è u mecanismu geneticu in biologia.Ùn si basa micca nantu à l'infurmazioni gradienti, ma simula u prucessu di evoluzione naturali per circà a suluzione ottima.Hà una bona prestazione di ricerca globale è hè stata largamente utilizata in u campu di a struttura.

Disegnu ottimu di Luffing Mech2

 

3. U disignu di u mecanismu di luffing di rig di perforazione rotativa Gookma deve risponde à i seguenti requisiti:

Esigenze ●Structure: simplicità è compacta, u pesu di a macchina cum'è ligera pussibule.

Esigenze ●Location: cù una larga gamma di u funziunamentu di raghju di u funziunamentu, u valore specifichi dipende da u tipu di drilling rotary.L'attrezzatura rotativa di scavi idraulica di crawler hè trasportata da rimorca, è u so statu di trasportu risponde à i requisiti currispondenti di u statu per l'altezza di a carica caricata da i veiculi in u trasportu stradale.

●Movement esigenze: in u prucessu di amplitude, u dispusitivu travagghiu si move lisu, senza interferenza, senza puntu mortu, senza self-lock.

●Dynamic esigenze: Duvuta à u torque trasmissioni grande, u miccanisimu lug duvia hannu un bonu spettaculu di trasmissione forza è altu efficienza trasmissioni.A stabilità di u travagliu di u cilindru idraulicu deve esse assicurata in u prucessu di variazione di amplitude.

Esigenze di sicurezza ●Construction: Rotary drilling rig appartene à grande machini pile, è ci vole à avè una bona sicurità in u prucessu di custruzzione è trasferimentu.

Disegnu ottimu di Luffing Mech3


Tempu di post: 29-jun-2022