Cumpetenze di Operazione di Rig Rotary Drilling

1. Quandu usu di uimpianto di perforazione rotativu, i buchi è e petre circundanti è altri ostaculi devenu esse eliminati secondu i requisiti di u manuale di a macchina.

2. U situ di travagliu deve esse in 200m da u transformatore di putenza o da a linea di alimentazione principale, è a tensione à l'iniziu ùn deve micca più di 10% di a tensione nominale.

3. U mutore è a scatula di cuntrollu deve avè un bonu dispusitivu di terra.

4. prima di a stallazione, verificate è cunfirmà micca deformazione di pipa di perforazione è pezzi;Dopu à a stallazione, a linea centrale di a pipa di perforazione è a testa di putenza hè permessa di devià 1% di a lunghezza completa.

5. Dopu a stallazione, a freccia di l'alimentazione è l'indicatore nantu à u cambiamentu di cunversione di freccia in a casella di cuntrollu deve esse listessi.Se no, utilizate u cambiamentu di cunversione di frequenza per cunvertisce.

6. L'attrezzatura di perforazione deve esse piazzata liscia è fermamente, è u tappettu deve esse aghjustatu da l'ajustamentu automaticu di finezza o un marteddu di linea per mantene a verticalità.

7. Prima di principià, a palanca di u funziunamentu deve esse postu in pusizioni neutrali.Dopu avè principiatu, deve esse una prova di corsa viota, verificate l'instrumentu, a temperatura, u sonu, u frenu è altre travagliu normale prima di u funziunamentu.

8. Quandu u drilling, u drill pipe deve esse calatu lentamente prima, perchè u drill bit hè allinatu cù a pusizione di u pirtusu, è u drill pò esse drilled quandu l'indicatore di l'ammeter hè biased à u statu senza carica.Durante u prucessu di perforazione, quandu l'ammeteru supera a corrente nominale, a velocità di perforazione deve esse rallentata.

9. Quandu u trapanu hè stuck in a perforazione, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata immediatamente è a perforazione deve esse firmata.Ùn forza micca u principiu finu à chì a causa hè identificata.

10. Duranti u funziunamentu, quandu hè necessariu di cambià a direzzione di rotazione di u drill pipe, deve esse realizatu dopu chì u drill pipe hè cumpletamente firmatu.

11. Quandu u putere hè tagliatu, i cuntrolli deve esse posti in a pusizioni cero, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata, è tutti i tubi di drill deve esse tiratu fora da u pirtusu in u tempu per fà chì u drill bit toccu a terra.

12. Quandu u drilling rig hè in esecuzione, u cable deve esse impeditu da esse intricatu in u drill pipe, è un prufessiunale deve piglià cura di questu.

13. Quandu u drilling, hè strettamente pruibitu di sguassà a terra nantu à u vitu cù a manu.Quandu si trova chì a vite di tamburinu hè solta, deve esse firmata immediatamente, è l'operazione pò esse cuntinuata dopu chì hè stretta.

14. Dopu à l'operazione, alzà u drill pipe è u drill bit à l'esternu di u pirtusu, prima sguassate a terra nantu à u drill pipe è a lama di viti, appughjà u drill bit per cuntattà a terra, frenate tutte e parte, mette u joystick. in a pusizione neutrale, è tagliate u putere.

15. Quandu l'usura di u drill bit righjunghji 20mm, deve esse rimpiazzatu.

Semu un fornitore dimachini di custruzzione, Se site interessatu à i nostri prudutti, ùn esitate miccacuntatta ci!

Tel: +86 771 5349860

Indirizzu: No.223, Xingguang Avenue, Nanning, Guangxi, 530031, China


Tempu di post: Jul-12-2022