Rotary Drilling Rigs: Quanti tipi di perforazione ci sò?

https://www.gookma.com/rotary-drilling-rig/

Rperforazione otariurigpò esse divisu in quattru drillingTipisecondu e cundizioni geulogichi: tagliu, sfracicà, toggling è grinding.

1.Cuttingtipu

Cutting drilling using bucket denti, l'usu di un bucket di sabbia doppiu fondu cù un tubu di perforazione di attritu, drilling a resistenza più stabile di a furmazione, a forza geologica generale in 400 kpa cum'è fangu, limo è strati di sabbia, à traversu u tagliu rotativu di denti di bucket, pò. riduce a resistenza per migliurà a vitezza di u drill.

 

2. Crushing-tipu

A maiò parte di elli usanu un bucket di perforazione di roccia doppia.Sicondu a forza geologica, u pipa di perforazione di attritu o di serratura meccanica pò esse cunfigurata.Pò perforà a grana, mudstone, arenaria, scisto è intemperia media cù a forza di 500 kpa ~ 1000 kpa.

 

3. Toggling-tipu

Si pò ièssiri usatu cu sabbia doppiu-fondu è buckets drilling doppiu-fondu, è ponu dinù esse usata cù i denti Bauer.A causa di i diversi tipi di geologia, u metudu di perforazione cambia in cunseguenza.Per esempiu, quandu a capa di pebble hè irregularmente disposta, ùn pò micca esse tagliata è rotta.Piglià i pebbles, alluntanendu i pebbles, è mette a perforazione sottu u flottante.Stu metudu di operazione hè di evità a forza è a vibrazione di pebbles.

 

4. tipu di macinazione

U stratu di roccia calculata da a forza di compressione di u ciculu unicu hè foratu da parechji mpa à decine di mpa cù u pipa di perforazione di serratura meccanica.Di solitu, a pila di roccia hè entrata in a roccia tagliendu è grinding through the barrel drill ring o grinding through the tooth shaft drill.À u listessu tempu, a pussibilità di rupture ùn hè micca escluditu secondu u tipu di strata di roccia, forza, fragilità è cracke.

 

Gookma Technology Industry Company Limitedhè una impresa di alta tecnulugia è un fabricatore di puntaimpianto di perforazione rotativu,betonieraè pompa di béton in Cina.Sò benvenuticuntattuGookmaper più inchiesta!

 


Tempu di Postu: Dec-02-2022