Problemi tecnichi nantu à a custruzzione di pali è soluzioni

Ci hè qualchì prublema chì accade in ocasioni durante e custruzzioni di perforazione rotativa.I prublemi cumuni nantu à i prughjetti di perforazione rotativa è e soluzioni sò quì sottu:

1.Piling strumentu jammed

I mutivi di accadutu:

1) In u stratu di uovo di sabbia allentate è u stratu di sabbia di flussu, u muru di u foru accadde facilmente una grande zona di colapsu è causa l'attrezzatura di piling bloccata.2) À u tempu d'entra in troppu prufonda in u stratu di argilla, l'attrezzu di piling di u muru di u muru di u muru di u foru s'hè incappatu.

Soluzioni:
1) Metudu di sollevamentu, vale à dì, alzà lu da una gru o una macchina di elevazione idraulica.
2) Metudu di sbloccare, vale à dì, pulisce a feccia attornu à u tubu di perforazione da u backcycling o tagliu sottu à l'acqua, poi alzà.
3) Metudu di scavà, vale à dì, s'è a pusizioni di jamming ùn hè micca prufonda, scavà è pulizziari la feccia.

2.Main windlass wire rope breaks
A corda di filu principale di windlass hèfacilmente rottu in casu di impropriufunziunamentu.Allora u mucchiu ruttucorda è corda unrolling ùn deve miccaTroppu viulente o troppu scioltu.Sì u filucorda hè flokkited, deve esse rimpiazzatuin u tempu, per evitari di rompe è causa
cascà.

3.Wearing e leakage di testa putenza dintra bush
In più di difettu di disignu, questu hècausata da una perforazionea capacità massima di cuncepimentu.Allora deve esse attentu à ucapacità disignata di a macchina,ùn operate micca sopra carica.

nutizie 2.5

4.Hole collapse
Hè causatu da ùn aduprà bentonite o usa menu bentonite durante a perforazione.Per evitari u colapsu di u burcu durante a perforazione, deve mantene u nivellu di l'acqua in u burcu sopra u nivellu di l'acqua sotterranea, è mentre cuntrullà a velocità di elevazione è di diminuzione.

5.Leaking bentonite
Hè relative à u livellu di l'acqua sotterranea è u rendiment di bentonite.Se si verifica una grande zona di fuga di bentonite, deve esse rimpiazzata.Se a fuga ùn hè micca severa, allora per aghjustà u rendiment di bentonite.Pò mette un pocu di béton in a bentonite, mischjà è aduprà.

6.Drilling prufundità ùn cresce
I mutivi principali hè chì a testa di perforazione hè intricata da l'argilla è provoca una scivolata, o ci sò rocce, strati di scree duru o roccia di lettu.
Misure: Se trackslips, aghjustate i denti per un angulu di 60 °, pò risolve da scaccià a petra in u pirtusu, per cambià cù una testa di drill di viti o una testa di drill.

7.Scaricamentu di terra difficiuli
In certi casi, u fangu à l'internu di a testa di perforazione hè difficiule per esse scaricatu perchè u fangu hè troppu appiccicosu.Pò esse risolta saldendu qualchi buchi nantu à a faccia di a testa di perforazione.

nutizie3.3
nutizie 3.2

Tempu di pubblicazione: 20-10-2021